Bobble flower granny square – 2

In dit blogbericht liet ik mijn eerste bobble flower granny square zien. En in mijn vorige blogbericht noemde ik mijn voornemen om elke dag een square te haken. Voor deze deken moeten in totaal 121 squares gehaakt worden. Square nummer 8 is klaar. Dat betekent nog 113 squares te gaan. Als het lukt om elke dag een granny te haken, ben ik ergens eind april klaar met deze deken…

Hier alvast een impressie van de deken in wording…

bobble flower squares 2

Een gedachte over “Bobble flower granny square – 2

Geef een reactie

