CAL – de strependeken 2

De bestelde bollen Stylecraft kwamen op de laatste dag van het vorige jaar binnen. 

bollen

Met deze strepengenerator bepaalde ik de volgorde van de kleuren, die ik ga gebruiken voor de strependeken. Aan het einde van de CAL zal mijn deken er qua kleurvolgorde ongeveer zo uitzien… (denk ik :))

biscuitandjam

Gisteren stond de beschrijving van de eerste twee toeren hier klaar. Super!!!

En zo zien mijn eerste toeren eruit…

image

Voor deze week was het zo klaar. Ben benieuwd naar de volgende week. Om te voorkomen dat ik me ga vervelen, heb ik besloten om elke dag een bobble flower granny square waar ik in dit bericht over schreef, zodat ook die deken elke dag iets groter wordt…

2 gedachtes over “CAL – de strependeken 2

  1. dat wordt een fleurige deken voor je jongste. Mocht je op het eind nog bright green tekort komen, ik heb een bol liggen waar ik niets mee doe. Ooit besteld omdat het een fris kleurtje leek op de foto
    , maar in het echt een beetje al te bright.

    Groeten,
    Marja

Geef een reactie

