Crochet along – de strependeken

Nog een paar dagen en het nieuwe jaar is een feit. Op de derde dag van 2014 start ik, samen met een heleboel anderen, een nieuw project nl. het haken van een “stylecraft streepjesdeken”. De originele deken ziet er zo uit:

cal115

Mijn deken zal wat minder kleurrijk zijn. Ik heb onderstaande kleuren samen met mijn jongste zoon uitgezocht en besteld…

 1011 midnight

 

1034 sherbet

1117 royal

1316 spring green

1259 bright green

Het patroon wordt op dit moment vertaald naar het Nederlands. Elke week verschijnt er een nieuw deel van het patroon in deze facebookgroep. Ik ben heel benieuwd en kan haast niet wachten om te beginnen 😉

Geef een reactie

