MyBoshi

Niet de eerste en vast ook niet de laatste gehaakte muts van MyBoshi garen…

my boshi muts 2

Deze is voor mijn oudste zoon. In eerste instantie had ik de muts gehaakt met haaknaald 7 omdat ik haaknaald 6, die ik nog had, niet prettig vond haken. Daardoor werd de beanie te groot. Uithalen wilde ik liever niet, maar dat heb ik toch gedaan. Ook kocht ik een nieuwe haaknaald 6. Het gebruikte patroon vond ik op Ravelry.

In de winkel waar ik de haaknaald kocht, kwam ik een oud klasgenootje van de middelbare school tegen. En wat blijkt… zij houdt van haken en laat haar werk zien op deze blog. Ze maakt superleuke dingen. Ik zou zeker een kijkje nemen!!!

En als je, net als ik, je afvraagt hoe je een passende muts haakt, moet je hier eens een kijkje nemen

my boshi muts

Geef een reactie

