Dag lieve juffen…

image

Vier werken geleden eindigde het schooljaar en maakte ik samen met de kinderen een klein cadeautje voor hun juffen. Bij de Action kocht ik een paar kweeksetjes om vergeet-me-nietjes te kweken. De potjes liet ik de kinderen beschilderen. Zelf haakte ik boekenleggers met een vergeet-mij-nietje (in het roze op verzoek van mijn dochter)

image

en het geheel pakte ik in cellofaan met daarbij een zelfgemaakt kaartje… Klaar was ons afscheidscadeautje

image

Geef een reactie

