Kussen in de maak

image

Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst een bericht plaatste, maar dat betekent niet dat ik stil gezeten heb… Heel wat uurtjes heb ik een haaknaald in de hand gehad de afgelopen tijd. Binnenkort zal ik eens fotoos plaatsen van mijn andere haaksels.
Dit wordt een bloemenkussenhoes voor mijn dochter. Het patroon van de bloem komt uit hippe granny squares haken, de granny erachter komt van de blog van petitefee en met witte katoen haak ik alle vierkantjes aan elkaar door halve stokjes te haken. De voorkant is al klaar, de achterkant bijna…

Een gedachte over “Kussen in de maak

Geef een reactie

