Bloemenbroche en meer…

Nu het vakantie is, heb ik wat meer tijd om te haken en van die tijd heb ik maar meteen gebruik gemaakt. Voor het pasgeboren zusje van het vriendinnetje van mijn dochter haakte ik een tutteldoekjeTutteldoekje uiltje

 

Ik had dit uiltje al eerder gehaakt voor een jongen en ontdekte dat er op deze blog een Nederlandse vertaling van het patroon staat. Erg handig!!!

Deze week haakte ik voor mijn schoonzusje nog wat duifjes, waar ik helaas geen goede foto van heb. Mocht je ze ook willen maken, het patroon vind je hier.

Vandaag vond ik een mooi bloemenpatroon op deze blog en haakte er een voor op de jurk van mijn dochter. De bloem is klaar, nu nog even bedenken hoe ik de bloem op haar jurkje ga bevestigen…

SONY DSC

Geef een reactie

