Bakkerdebak

Voor haken heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd gehad of gemaakt, maar dat betekent niet dat ik niet creatief ben geweest…

Als eerste was het tijd om voor mijn jongste een afscheidstraktatie te maken. Het werden koekhandjes
SONY DSC

Bij koekhandjes is het niet gebleven, want voor zijn vierde verjaardag maakte ik een heuse brandweerwagentaart.

SONY DSC

Ook voor mijn oudste zoon werd er een brandweertaart gemaakt, maar dan eentje met het logo van de brandweer. Iets stoerder voor een jongen van 8.

SONY DSC

Op school werden koeken met brandweerwagens getrakteerd.koeken brandweer

Afgelopen week werd onze middelste 6 en ook toen stond ik heel wat uurtjes in de keuken om een mooie en vooral roze taart te fabriceren.

SONY DSC

Vanochtend brachten we, volgens de juf, de lente naar de klas.
Bloemen

Nu maar hopen dat de lente dan ook echt gaat doorzetten. Aan onze bijdrage kan het in ieder geval niet liggen…

2 gedachtes over “Bakkerdebak

Geef een reactie

