Mijn 365*haak*project (365HP) dag 1

Met de start van het nieuwe jaar heb ik besloten om een voor mezelf een nieuw project te starten en wel een 365 dagen project. Ooit heb ik een poging gedaan om een jaar lang elke dag een foto te posten van een gebeurtenis van die dag. Dat heb ik ongeveer twee weken volgehouden. Niet erg lang… Toch ga ik een nieuwe poging wagen. En omdat ik elke dag wel iets haak, ga ik vanaf vandaag elke dag een foto te plaatsen van haakwerk(je) waar ik aan heb gewerkt die dag.

Dit is de eerste foto van mijn Haak365project

Geef een reactie

