Project: travelling granny’s (1)

Travelling granny’s… zo heet de swap waar ik aan meedoe. Elke twee weken haak ik vier granny squares in verschillende kleuren voor iemand en elke twee weken ontvang ik vier gehaakte granny squares van iemand. Eind april heb ik zelf zo’n 60 granny squares voor iemand anders gehaakt en heb ik er 60 ontvangen. Wat ik er precies mee zal gaan doen, weet ik nog niet. Op dit moment denk ik aan het maken van een dekentje voor mijn dochter. Maar misschien wordt het uiteindelijk wel een tas of meerdere tasjes of… nou ja… genoeg tijd nog om na te denken wat ik er precies mee ga doen.

Dit heb ik opgestuurd

En dit ontving ik

Geef een reactie

